tisdag 23 juni 2009

Bakom mina rosa solglasögon


Wei sommaren är äntligen tillbaka! Det måste firas genom att gömma mig bakom mina rosa solglasögon från h&m. Veckans väder ser ut att bli varmare än varmast med runt 23 +. Me like! Har även surfat runt och hittat 4 fin fina glajjor to die for. Tycker själv att hjärtglasögonen svårslagna favoriter. Jag gillar bågar med färg och fantasi. Fast visst är det bra snyggt med ett par enfärgade pilotbrillor?

4 favoriter!


Favoriterna! Dessa blingade sötnosar är från forever21 och blir dina för $5.80


♥ Coolt med ihopfällbara glajjor från Zilziewear för $14.75
♥ Om du inte befinner dig på någon av de varmare ländernas kuster kan du alltid ha dessa som påminner om det paradiset du tidigare (kanske) besökt. Finns på Topshop för£15.00
♥ Lekfullt prickigt från forever21 för $6.80

Ha en mysig dag i sommarvärmen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails