tisdag 9 juni 2009

Glamour Stiletto Run 2009



Yeah!
Förstå min häpna min när jag öppnade mailet från Glamour Stiletto Run där det stod att jag ska vara med i ett av heaten nu på fredag. Jag anmälde mig iofs för runt en månad sedan, men jag trodde man fick reda på det mycket tidigare. Så jag tänkte bara gå och kika på finalen på Lördagen. Och jag som knappt kan gå i klackar. Nu ska jag helt plötsligt bemästra att springa i dem. Hur i helsike ska detta gå till? Men men, jag ska ta ett par av mina ankelboots som ser ut som ett par ankor och som jag aldrig använt (för att de är så fula) och göra mitt bästa. För inga av mina pumps skulle sitta kvar på foten eftersom mina fötter krymp som genom magi.

Trist nog vet jag inte om det är någon av mina nära och kära som har tid att följa med och stötta mig... är i götet, syster är kanske trött efter sin student och Tuva visste inte om hon kunde hänga med. Åh jag måste ha någon där som supportar mig ju.. Mamma?



Men det fina i hela kalaset är att alla tävlande får en goodie bag. Spännande! Jag älskar goodiebags. Iofs har jag bara fått 2 st innan, en från make up store under en catwalkshow för deras gotiska linje hösten 2008 och en från Bik bok när det var nyöppning på Götgatan i Stockholm.

Har suttit och kollat på bilder från tävlingar i andra städer som har delfinaler, och det gör mig verkligen pirrigt nervös. Jag kommer ramla, jag kommer ramla, shit!

Jag är så sjukt nervös. Önska mig lycka till nu..

Ps. det går fortfarande att anmäla sig om någon av er är sugen, gå bara in här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails