torsdag 11 juni 2009

Johannas stooora dag



Jahopp så var den dagen kommen då den yngsta systern i familjen blir stor. Dock fyller hon inte vuxen förren nästa år, då det är dax att lämna tonåren bakom sig. Grattis till det kommer jag att säga. Att vara tonåring var bannemej inte kul. Jag är så glad att jag inte är tonåring längre. Tonår = osäkerhet, finnar, taskigt humör och skola! Tacka vet jag 20+. Underbart!

Morgonen har kantats av en hysteriskt stressad mamma och en pappa som hård bevakat mig när jag lagt grädde på tårtan, för att få den "helt perfekt". Jag påminns varför jag är en hysteriker och galning nu när jag är med hela min familj. Det är helt enkelt inte mitt fel, jag är bara uppfostrad så. Och ta det inte fel nu jag älskar verkligen min familj. Vi är som ett gäng seriefigurer med italienskt temprament.

Men nu åter till tårtan och sen ska det säkert göras 10.000 saker till. Jag har smitit iväg för att dokumentera denna dag.

14.00 ska vi hurra Johanna gul och blå utanför hennes skola!
För Johanna har snart tagit studenten, Johanna har snart tagit studenten, Johanna har snart tagit stuudenteeeeen, fy fan va hon e bra!

(bild lånad här)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails