torsdag 25 juni 2009

Musigt med Fruktsallad

Tidigare ikväll, eller ja det blir ju igår kväll så gjorde jag och en god fruktsallad med alla favoritfrukterna. har prompt bestämt att han ska gå ner i vikt runt midjan, men som vi alla vet kan man inte punktträna eller gå ner i vikt på endast ett stället. Det tycker jag är synd. Vi har samma problem vi 2. Vi är smala och små överallt utom på våra kära magar (och det beror INTE på att vi äter en massa sås och onyttigheter) Jag förstår inte hur kroppen tänkte när den ville ge mig fett på bara magen. Det spelar ingen roll hur mycket jag tränar eller vad jag äter den sitter fortfarande där och skrattar åt mig, min lilla kulmage. Men det är väl så jag är byggd helt enkelt. Några sambokilon har jag iallafall inte lagt på mig. Jag är ju nära till f&s samt tahultsrundan om jag snör på mig mina springskor:)


Banan
Jordgubbar
Apelsin
Vattenmelon
=


♥Yummy!

pssst. Imorgon ska jag och ut och åka inlines, köpte ett par inlines till mig på östhjälpen idag för 15 kr. Sjuuukt billigt! Vi ska vara nyttiga och rörliga av oss denna sommar. Igår tvingade jag honom att åka inlines uppför alla uppförsbackar som finns i Partille. Men belöningen var ett bad i kåsjön och några milligram lättare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails