söndag 21 juni 2009

Slottskogen

Idag har jag och vandrat runt i slottsskogen i götet. Så mysigt. Vi sov för länge i morse och låg i sängen till kl ett och var allmänt sega så en promenix i slottskogen vart toppen för vårt sega humör. Solen sken och alla djuren var ute med sina ungar. Vi hittade även en påfågel som rymt från sin inhägnad och glatt spatserade runt och blev bjuden på glass. Hade dock ingen kamera med mig så bilderna är från april då jag precis kommit hem från underbara Asien och var sjukt brun:P


Mysiga restaurangen vid fågelsjön och jag som vill ta mig in till älgarna.

Mitt hjärta och den vackra påfågeln.

Det roliga är att när vi gick förbi midsommarstången (tydligen hade det vart midsommarfirande där igår) så hittade jag ett fint armband som någon stackare tappat. Men jag vart jätteglad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails