fredag 12 juni 2009

Stilettorun - Fett kul!!!


En blöt men lyckig Christine


Åh va kul det var! Jag vann inte men kommer verkligen inte att banga för att springa igen nästa år. Johanna och jag sprang i samma heat, heat 7. Och jag kom faktiskt på 2 plats i mitt heat. Jag är nöjd med det:) Okej, hon som vann utklassade oss totalt. Men men. Grattis vill jag säga till henne (inte för att jag tror hon kommer att läsa detta men iaf:))
Jag hade med min en liten hejjarklack bestående av mamma, Johannas sambo Johan och Tuva:) Tack!
Jag föll iaf inte ihop och dog eller bröt benen. Lucky me! Och vi hade alla vädrets makter mot oss. Det regnade och var kallt som satan. Skulle ha suttit fint med en uppvärmning.. och tro det eller ej men jag var inte nervös, för jag hade ju min älskade syster vid min sida:)

Och som plåster på såren fick vi alla tävlande en goodiebag som hette duga och ett diplom. Me like!


Diplom
Tidning om Grekland
"Djävulen bär Prada" - boken
Veet vax strips
Sjal
Tygpåse "Glamour"
Parfymprov "Guess"
Maybelline läppglans
Armband från pärlshoppen
Armband från Ms Bijoux
Halsband från Pilgrim FAVORITEN
1 timma gratis träning med instruktör på Nautilus gym


Vi ses nästa år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails