torsdag 26 november 2009

Love Story

Jag såg ju New moon här om dagen och jag tyckte mycket om den. Kärleken de beskriver i filmen påminner verkligen om riktigt tonårsförälskelser. Somliga tror att denna kärlek inte finns. Men det gör den. Tro mig. Jag lever i den dagligen. Kanske är den inte lika intensiv som i början. Men den finns och det kommer den alltid att göra för mitt .

Nåväl, nu till sak.
Jag hittade dessa fantastiska bilder på kris-stewart.org. Intervjun är för Harpers Bazaar. Jag måste bara säga att Kristen verkar vara en jordnära tjej med normala värderingar. Läs intervjun så förstår ni varför. Med citat som detta får hon iaf mig att gilla henne: " I think it´s ridiculus that you need to look a certain way to be conventionally pretty" eftersom hennes fans tydligen inte gillar att hon klippt av sig håret för att spela i filmen The Runaways som Joan Jett.










(Källa: kris-stewart.org)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails