onsdag 6 januari 2010

Sweets for sweets



Idag avslöjar vad det är jag pysslat med.
Det har tagit lite tid. Jag tycker inte om att göra något halvdant så finaly! Detta är part 1 i sweets for sweets det kommer att komma mer saker.

Jag säljer nu något av dessa 2 armband till någon av er läsare för 99 kr/st (plus frakt på 12 kr) samt cupcake berlocker för 39 kr st (plus frakt på 12 kr). Vill du ha en av berlockerna med armband kontakta mig så gör jag ett åt dig. Om ingen hör av sig så kommer de att läggas ut på tradera.

Maila: pinkshimmeringprincess@hotmail.com för beställning samt info. Först till kvarn.


Chocolate Swirl
Mått: omkrets, ca:16,5



Raspberry Dream
Mått: omkrets, ca:16,5




StrawberryDream RaspberryDream LemonRush RaspberrySwirl Chocolicious JuicyGrape
Mått: 2-2,5 cm.

Armband 99 kr/st
Berlock 39 kr/st

Obs!
Man bör vara försiktig med armbandet. Det sitter bra men små delar är alltid extra känsliga.
Alla smycken är handgjorda av mig.

Eftersom det är officiell lansering idag av denna kollektion tänkte jag ha en liten tävling senare ikväll. Där du kan vinna en valfri cupcake berlock.


4 kommentarer:

  1. Hej Christine!
    Vilka fina berlocker du gjort! Hoppas du haft goa lediga dagar! :)
    Har lagt till dig i min länklista nu! :)

    kram

    SvaraRadera
  2. Söta grejor du har gjort. :) Vi ses på nästa torsdag. :)

    SvaraRadera
  3. www.pinkybell.webblogg.se kolla denna tjejen då :P

    SvaraRadera
  4. Fan va arg jag blir.
    En anonym människa som lägger in länkar, är inte det fruktansvärt lågt?
    om man vill ha någonting länkat kan man väll ge människan kolla och låta den välja själv.
    Idiot.
    Förlåt syster, blev lite irriterad.
    Älskar dig och du är bäst i världen på att göra smycken.

    SvaraRadera

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails