torsdag 7 januari 2010

Uppdatering av tävlingen

Först vill jag bara säga att jag blir rörd, glad och uppspelt på samma gång över att det är så många som vill tävla om dessa, små berlocker:) Tack! Därför har jag bestämt mig för att uppgradera berlocken till en mobilsnodd, så kan någon av er pimpa mobilen med en liten cupcake:)

Jag har lagt upp armbanden på tradera för 99 kr/st för de som är intresserade. De resterande berlockerna kommer att säljas på tradera som mobilsmycken för 45 kr/st. Så kika in sen när tävlingen är avslutad om det är någon av dessa som du gärna vill ha.



Och tack alla ni som tävlar. Om jag hade råd skulle jag ge ett till er alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails