måndag 1 mars 2010

Top 25 film favoriter


Jag älskar film. I en massa olika genrer. Favoriten är flummiga och fantasifulla filmer. Men jag gillar även dramor, actions, kostymdraman osv. På vintern hör det till att gosa in sig i soffan, se en massa bra film och äta en massa popkorn. Har ni dåligt med idéer på filmer så har ni 25 st av mina favoriter att inspireras av. Måste ses!

♥ En vampys bekännelse
♥ Slumdog millonaire
♥ Dagboken
♥ Kalle och chockladfabriken
♥ Smala Sussie
♥ Gladiator
♥ The Prestige
♥ Changeling
♥ Tekonkinkreet
♥ Spirited away
♥ Almost Famous
♥ The imaginarium of dr Parnassus
♥ En långvarig förlovning
♥ Amelie från montmartre
♥ Romeo & Julia
♥ Moulin Rouge
♥ Edward the scissorhands
♥ Coraline
♥ Grave of the fireflies
♥ Howl´s movin castle
♥ Fantastic Mr Fox
♥ Phantom of the opera
♥ Pojken i randig pyjamas
♥ Juno
♥ Parfymen


2 kommentarer:

  1. i would if i could but i can't..närmsta panduro tror jag ligger 20 mil härifrån =(

    SvaraRadera
  2. hmm mina top25

    JFK
    Dirty Dancing
    Almost Famous
    High Fidelity
    Bobby
    where the heart is
    medan du sov
    yayaflickornas gudomliga hemlighet
    xmen 1-3
    can't buy me love
    stränder
    blommor av stål
    gilbert grape
    fåglarna
    mannekäng i rött
    girls just wanna have fun
    mamma mia
    lotr 1-3
    message in a bottle
    outbreak
    borta med vinden
    the princess bride
    star wars 4-6
    music and lyrics
    fyra bröllop och en begravning

    SvaraRadera

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails