onsdag 28 april 2010

Rock and Red shoes


Wohoo the inspiration is back! Jag har sysslat lite med en bild serie på skor. Här är den 3:e bilden jag gjort. Ni har sett den första bilden (som jag gjort lite ändringar på) men inte den andra då jag inte är riktigt klar med den. Jag gillar när det är lite edge i illustrationer. Jag skulle egentligen ha velat kunna göra detta för hand då det blir så mkt snyggare. Men men.

Jag skulle egentligen ha gjort viktiga saker idag men det slutade med att jag nätshoppade 2 par skor och fastnade i denna bild. Så det kan gå.

Jag håller även på att göra en serie om 3 bilder till vårt vardagsrum som går i sommarens boho tecken i glada, sprudlande färger. 2 av dem är klara one more to go.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails