tisdag 25 maj 2010

Haute Couture Shoes

Jag surfade runt lite på nätet idag och hittade en massa exklusiva haute couture skor. Jag tycker att dessa underbara, fantastiska skor mer är konstverk än bara skor. Tänk att äga Chanel Gun Heels som setts på bla Madonna och Lagerfelds musa Leigh Lezark. Jag vet inte vad något par av dessa skor kostar, jag vet inte om jag ens vill veta. Jag läste just på wikipedia att Haute Couture kläder osv bara görs i ett par och att de är skräddarsydda för köparen vilket förmodligen resulterar i att ett av dessa par troligtvis kostar mer än jag tjänar på ett år. Men jag kan ju alltid inspireras och njuta av skorna på bild, det är gratis:)


Prada


John Galliano

Christian Louboutin

Miu Miu


Dior



Chanel


Alexander McQueen


Mai Lamore





(Källa: Google)

3 kommentarer:

  1. Ja jag håller med;) men vissa är fina oxå.

    SvaraRadera
  2. Hejsan :}
    Coola skor.
    Det var länge sedan du lade upp något du ritat?
    Kan du inte göra det?? ♥
    Kram

    SvaraRadera
  3. LOVE IT! De blåa i Louboutin Antoinette-kollektionen är dock snyggast, SÅ FAB.

    SvaraRadera

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails