onsdag 2 juni 2010

A bowl full of summer



Idag har jag latat mig i solen på balkongen halva dagen med denna fruktskål, sen vart det iväg till Östhjälpen vid tretiden för att köpa nya pocketböcker. Jag är en riktig bokmal och läser enkelt ut en bok på en ledig dag. Dock vet jag inte om jag gjorde några fynd, plockade bara ner lite böcker på måfå. En bok om Jack the ripper, en chicklit och en maffia bok till . Jag har insett att jag går mycket efter omslaget. Är det ett tilltalade omslag hamnar det direkt i kundkorgen. Är ni också sånna?

Imorgon bär det av till stockholm. På lördag gifter sig Martina och jag ska vara vittne och bröllopsgäst. Syster yster ska agera bröllopsfotograf samt make up artist. Hon är duktig den där ungen. Jag har ju helt glömt bort att visa bilder här hur hon sminkade mig som Marilyn mansons kusin (dvs vääldigt sminkad). Ska försöka komma ihåg att lägga upp en bild vid ett senare tillfälle. På Fredag blir det en liten minimiddag för mig och familjen. Det ska grillas på mammas takterass med utsikt över Stadshuset och söder.

Det kommer säkerligen bli dåligt med bloggande. Men jag tror att ni 13 pers som följer min blogg klarar er;) Ha en toppenhelg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails