fredag 16 juli 2010

Bumble



Vilka underbara dagar jag haft på Gotland. Jag och har flängt runt hela dagarna och hittat på äventyr. Vi har hunnit med en massa skoj (jag tänkte lägga upp lite bilder när jag kommit hem till götet).

Vi kom tillbaka till Stockholm igår och har haft fullt upp även här. Idag tog vi det dock lugnt ute på mammas sommarställe. Vi hade sällskap av hela 17 änder när vi solade och badade (som gick farligt nära, vi trodde nästan de skulle bita oss i tårna) samt en söt liten humla. Jag älskar humlor. En gång hade jag en övernaturlig upplevelse där en humla spelade huvudperson. Ingen idé att jag förklarar här, det är lite komplicerat. Men humlor kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.

Nu ska jag duscha mitt hår. Det behövs verkligen. Om jag säger att jag inte haft tid med det sen förra lördagen kanske ni förstår hur mycket vi gjort denna vecka. Usha mig! (Det bör tillägas att det inte syns särskilt mkt).

(Foto: jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails