tisdag 24 augusti 2010

One step closer..




Jag kom in.
Jag kom in! Jag kom verkligen in! Det är många tankar som snurrar runt just nu. När jag läste mailet hoppade jag runt som en glad hund, upp och ner upp och ner. Jag får hoppas att grannarna under var på jobbet. Men jag tycker faktiskt att jag har en giltig anledning att hoppa runt som en toka medan jag ringde och smsade jag halva världen.

Sen läste jag hela mailet. Då insåg jag att starten är framskjuten till nu på måndag. Damn it!Jag som planerat in att jobba mån-tis (hejdå 20 timmars betalt) och sen på tisdag kväll åker jag till London och kommer hem Lördag. Typiskt. Man ska visst inte alltid ha flyt. Men egentligen kan nog inget regna på min parad, har jag tur så kanske jag redan kan de sakerna som vi går igenom de 3 dagarna jag missar. Om inte får jag väl plugga som en tok. Äntligen är jag påväg mot det jag vill, one step closer..

3 kommentarer:

  1. Sv: Ja precis! Jag hade skrivit det i det gamla inlägget med de andra nitskorna :) Ska kanske fixa såna nån dag när jag orkar :P

    SvaraRadera
  2. Grattis, grattis, GRATTIS!! De har verkligen gjort rätt som tagit in dig, så glad jag är för din skull!

    SvaraRadera

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails