lördag 14 augusti 2010

Sis and makeup

Förlåt igen! Jag är dålig jag vet. Men hela min familj och mina vänner och plötsligt bestämmt sig för att vallfärda ner (och avlösa varandra med en dags mellanrum) till Göteborg. Så jag har haft noll tid till blogg, konst eller dyl. Min yngsta syster yster och hennes sambo har vart här sen i torsdags så det har vart full rulle. Det känns lite tomt och tyst nu när syster yster åkt hem... men vi ses snart igen då vi ska till London i September!

Men det kommer snart att hända lite roligt här, eller inte. Jag vet inte hur pass intresserade ni läsare är av att se bilder på mig. Men idag var jag och Linda vid askims badet och fotade. Det vart beachbilder i långklänning och vit skjorta. Jag tycker att bilderna vart jätte fina:) Syster yster sminkade mig eftersom jag och maskara inte brukar umgås i vanliga fall. Är helt slut efter att ha gått upp tidigt samt att det tar på krafterna att posa hej vilt i några timmar. Men nu väntar jag med spänning på resultatet när Linda retucherat klart bilderna.

Imorgon fyller mitt lilla år. Så ikväll ska vi iväg till Temple pub och äta middag. Sedan blir det hem igen för att baka tårta och förbereda mat till imorgon då ´s familj kommer och hälsar på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails