måndag 27 september 2010

Maskerad!


Nu är det så kallt på morgonen att jag har börjat använda mössa och därmed är det officiellt höst för min del. Men i december bär det troligtvis av mot varmare breddgrader (yiipiiie!) så jag ser fram emot höstens kyla som kommer att kantas av design studerande som kommer att får tiden att gå fort, fort. Kan det bli bättre? Jag gillar verkligen, verkligen min utbildning!

Dessutom kommer jag göra en massa roliga saker utöver studierna i höst. Musikal och Maskeradfest står på agendan. Me love masquerade!! Jag vet redan vad jag ska vara;)

De senaste 2 åren har jag vart pirat. Så nu är det dags att vara något nytt. Jag tänkte först på att vara chobits (en japansk anime/manga figur) från en av mina favoritserier. Men dräkterna på ebay var på tok för dyra för min blygsamma, studerande ekonomi. Så jag kommer att vara något hysteriskt och rosa, mer än så säger jag inte;)


Trist nog är jag jäklans förkyld nu, jag har sovit sen jag kom hem vid fem och stannar hemma imorgon också (bläää, jag missar så mkt intressant). Insåg att jag inte skrivit något nytt här sen i fredags så innan jag går och lägger mig tänkte jag skriva lite strunt. Det blir nog till att sova hela dagen imorgon, läsa lite i mina studieböcker och kanske teckna något kul.



1 kommentar:

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails