torsdag 28 oktober 2010

Glistening, Glittering WOW!

Visst har h&m fått in riktigt snygga party klänningar, skor och accessoarer i år? Jag vill ha nästan allt tror jag. Det är fullt med roliga skärningar, assymetriska, geometriska, någontingochalltingmetriska. Jag har själv köpt denna underbara skapelse för helgens bravader. Mamma kommer hit för att se Sunset Boulevard med mig, och hans mamma och pappa på lördag.

Jag har spanat lite extra på dessa fina skor. Dock har jag redan köpt ett par liknande på bianco men i läderimitation. Men eftersom de bara kostar 400 kr klickade jag hem dem för att testa. Bättre det än att ångra att man inte passade på.

H&m´s postorder kommer nog ruinera mig. Det är lixom "Jag klickar hem, det här, det här och det där, det finns ju avbetalning". Dumt, mycket dumt när man är student. Jag borde kanske be Tobias lägga in ett banningsfilter med lösenord i min dator så jag inte bara "råkar" klicka in på shoppingsiter. Hehe...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails