tisdag 9 november 2010

Masquerade on the wall!

Hmm? Det verkar som jag är aningen insnöad på maskerader just nu. Kanske för att det vart halloween. Dock har jag tecknat dessa för ett bra tag sedan. I somras närmare bestämt. Men jag har inte haft tid att färglägga klart alla.

Bilden Jade har vart klar ett bra tag men de andra två var klurigare att hinna med. Bilderna är ursprungligen en liten beställning av min vän Tuva. Och eftersom Tuva fyller 26 nu på fredag och jag troligtvis inte kan komma tog jag mig själv i kragen för några veckor sedan och gjorde klart dem så hon kunde få dem nu i helgen som var.






De sitter faktiskt även på min och vägg just nu. De passar riktigt bra till vår mörkare höstinredning. I somras pyntade jag vardagsrumsväggen med dessa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails