tisdag 21 december 2010

Kräftskiva i ansiktet

Jag ser ut som en krafta idag i ansiktet, ser ocksa ut som en liten krafta:) Idag har vi solat och badat hela dagen och nu ar klockan halv sex och vi ska snart ivag och ata en massa god thaimat.

Jag maste erkanna (till alla er skadegldas fortjusning) att Thailands vader paminner lite om svenska sommaren. Det regnar valdigt mycket. Men mast pa natterna sa det ar okej. Vi har faktiskt inte haft en enda klarbla himmel sedan vi kom hit trakigt nog. Men vi har lyckats fa lite sol. Dagarna borjar oftast med en liten skur sen klarnar det upp. Sa idag har jag blivit brand i ansiktet:) Vi kommer inte komma hem helt likbleka iaf. Tydligen ar vadret detta ar det samsta pa 12 ar i Thailand. Thailandarna kallar detta vader for: Unnatural. Monsunen ska vara slut nu. Men jag ar faktiskt anda hellre har an i Sverige. Jag har hort att det snoar som bara den... stackare..

Snart ar det julafton. Den ska vi spendera pa en resort har med buffe och julfest. Det ska bli mysigt.
Det kanns lite trist att inte fira med min familj men de klarar sig. Snart ska ju min syster ha 21 ars kalas och da blir det firande som bara den.

Hoppas ni alla ha det bra dar hemma i kalla Sverige. God jul och gott nytt ar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails