fredag 10 december 2010

Lucka 10: Mina syskon


Jag har turen att ha 2 fina systrar som syskon
. Jag är mittenbarn vilket har betytt att jag kommit undan med (nästan) alla diverse hyss man kan hitta på som barn. Hehe. Vi får sällan höra att vi är lika till utseendet av folk, men när de väl lärt känna oss inser de att vi har liknande humor och att när vi är tillsammans kan bli lite too much:)




Här har vi då minsta systern Johanna som är en liten en på 20 år. Hon är nog den galnaste av oss och har inte ett uns skam i kroppen. Hon är tokduktig på att sjunga och är alltid rolig att umgås med. År 09 blev hon Sveriges västa bilförare vilket jag tycker är lite roligt. Hon älskar bilar och skulle alla bilar försvinna från världens yta skulle hon troligtvis bygga sig en lådbil och låta Johan (hennes sambo), jag, mamma eller någon kompis dra henne vart hon vill i den:P Hon är den bästaste lillasystern man kan ha. Här kan ni läsa hennes blogg.



Här har vi den äldsta systern som trots sin ringa ålder på 30 år redan klämt ur sig 3 barn. Den äldsta är så mycket som 7 år. Mellanbarnet är 5 år. Den yngsta föddes i maj och är så söt att man smälter bort. Lina har vart lika galen som Johanna men när man får barn taggar man ner lite.. iaf när barnen är med:) När vi var små var Lina min stora idol och jag älskade att leka med hennes leksaker som hon så snällt lät mig leka med. Det ni, är inte vanligt att äldre syskon tillåter. Hon är den bästaste storasystern man kan ha.

(För att hålla dig á jour med vad jag kommer att skriva om i julkalendern kika här)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails