lördag 26 mars 2011

London here we come!

För ett tag sen blev allt klart inför London. Vilken present! Nu ska jag och lilla syster dit och göra London. Det ska bli så kul. Detta är mitt 4:e år på raken som jag åker till London. Första gången det blir på våren. Tidigare har vart med 2 gånger och förra året var med mamma. Det har vart lika roligt varje gång. Jag älskar verkligen London. Pulsen, miljön, byggnaderna, butikerna, allt! Jag hade gärna provat på att bo där. Men förmodligen kommer det aldrig att hända. Jag tycker redan att jag bor långt ifrån min familj och vännerna i Stockholm. Såhär har det sett ut tidigare då jag vart där:

Med 2008 och 2009
Första gången vi var där besökte vi Madame tussauds. Gick på museum.
Andra gången vart vi på musikalen Lejonkungen och gick på 3D bio och såg UP.
Det vart även en massa shopping på Primark och promenader i Nothing hill.


Med mamma i september 2010.
Dagarna fylldes med roliga saker som shopping, middagar ute, musikaler och stadssightseeing.
Vi åkte upp i London eye vilket var riktigt häftigt, promenerade genom hydepark där vi matade ekorrar och shoppade mumsiga téer på Harrods.

Med syster våren 2011
Den 14 maj bär det av mot London igen. Vad som händer denna gång har jag ingen aning om. Jag blir glad så länge jag får shoppa på Primark:) Kanske blir det Harry Potter sightseeing, utgång och madame tussauds igen.

Har ni något roligt tips på vad man kan hitta på i London?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails