söndag 10 april 2011

Sucker punch



Ikväll blir det full action i filmen Sucker punch av Zack Snyder. Jag har längtat efter att se denna film. Dock har kritiken vart rätt ljummen men jag ser fram emot dryga 2 timmars action i snygg förpackning. Jag gillade 300 som även den är gjort av Zach Snyder baserad på ett seriealbum. Det var länge sedan det kom ut bra filmer i seriestuk. Jag gillar den genren. Fantasifull med en massa överdrivna karaktärer i coola miljöer.

Uppdate: Jag gillade verkligen denna film. Det är en film om hopp. Om att i slutändan är hoppet en av de starkaste känslorna vi har. Det är helt enkelt en mångbottnad historia om man läser mellan raderna och ser igenom den snygga fasaden. Högst sevärd.
Jag ger den 3,5 av 5 hjärtan i betyg.

1 kommentar:

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails