måndag 6 juni 2011

BIO: Water for elephants

Kom precis hem från bio med Linda. Vi såg Water for elephants. En film jag vann biljetter till genom Nelly för ett bra tag sedan. Dock har just denna film vart aningen otursförföljd.


Nu ska ni får höra:

1. Jag hade först tänkt att se den i Stockholm med Johanna, Johan och hjärtat mitt. Men när vi väl var där insåg jag att jag glömt biljetterna hemma i Göteborg.

2. Andra gången jag tänkte se den var med mamma här i Göteborg. Biljetterna var bokade. Så vart jag superförkyld med feber och yrsel, biobesöket ställdes in.

3. Idag då trodde jag att allt var under kontroll. När toalettbesök, popcorninköp och uthämtade biljetter var avklarat begav vi oss mot biljettkontrollen, då visade det sig att filmen gick om fem minuter fast på Bergakungen och inte på Biopalatset där vi befann oss. Med raska steg med famnen fylld av popkorn och dricka begav vi oss till Bergakungen. Vi hann till och med se två trailers innan filmen började. Så tredje gången gillt heter det ju.

Filmen var högst sevärd med vackra kläder och underbara djur och bra skådespeleri, så nu är jag proppmätt på popcorn och bilar:)

Tack Nelly för biobesöket:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails