fredag 1 juli 2011

Tävling! Vinn biljetter till premiären av Hanna

Jag såg precis trailern till filmen Hanna. En film jag vart nyfiken på sedan jag läste om den på sf.se. Och efter att ha sett trailern är jag inte besviken. Wow, jag måste bara se den. Jag vart djupt imponerad av Saoirse ronan som bara är 17 år i filmerna Flickan från Ovan, The Way back och Atonement. Vilket har gjort att jag ser fram emot att se fler filmer i hennes framtida karriär som ser ut att gå spikrakt uppåt. Hon är som sagt bara 17 år och har redan blivit oscarsnominerad för sin insatts i Atomement där hon spelade mot Keira Knightley och James McAvoyyoch.  Saoirse har inte placerat sig i det här High schoolfilm-facket som många yngre skådisar gör vilket väger tungt i mina ögon. Jag har älskar de filmer jag sett henne i hittills. Dessutom är hon en kopia av min lillasyster som tonåring. Galet lik alltså. Jag ska visa er när jag hittar bra bilder.

Filmen handlar om (kopierat från filmtipset):
En tonårig flicka har uppfostrats av sin far att bli den perfekta mordmaskinen. Efter ett liv i finska vildmarken låter hon sig fångas av den hänsynslösa underrättelsetjänst som jagar fadern. Allt i ett försök att komma åt den agent som mördade hennes mor.



Så bör jag tillägga att jag verkligen vill se denna film. Det kommer att bli magiskt! Dessutom som grädden på moset så görs musiken av The Chemical Brothers. Måste se!

---> Om ni också vill tävla går ni in på www.bloglovin.com/hanna. <--


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails