måndag 11 juli 2011

W.I.P - The Wolf

Det har vart väldigt dåligt med illustrerande och skapande för min del på senaste. Men i helgen såg jag Red riding hood med Nora och Linda och kände inspirationen komma krypande igen. Det var en helt underbar film! Jag förstår inte all dålig kritik den fått. Jag älskade den. Musiken är fantastisk. Jag vart såpass inspirerad att jag tecknade en bild som är lite saga/rödluvan/varg inspirerad, eller vad man nu ska säga. Nu gäller det bara att orka färglägga den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails