fredag 12 augusti 2011

Good trade

Äntligen! För några veckor sedan skedde ett byte mig och Fam emellan. Hon fick en tunika och ett par tofflor av mig och jag fick dessa underbara leopardkilklackar. Det kallas jag good trade. Eftersom jag var i Göteborg då vi kom överens om bytet så fick jag hämta dem igår när jag hade vägarna förbi innan bio. Men det var värt all väntan.  De kommer att användas flitigt. Kanske använder jag dem senare idag då jag ska till Grill med en massa folk för att fira mitt hjärta som fyller 29 år den 15:e.


Nu ska jag iväg och klippa mig hos fina Therese på Ca´put. Lite slitna toppar som måste ansas. Ska även be henne om att ordna ett lockigt svall inför morgondagens bröllop samt kvällens firande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails