fredag 23 september 2011

Into the wild

Eftersom jag vart sjuk hela veckan och knappt orkat göra något alls har jag unnat mig själv med lite shopping idag efter jobbet. Var förbi Glitter och hittade alla dessa fina smycken, sen gick jag in på Lindex där jag spanat in denna snood som det så fint kallas på deras hemsida. Jag verkligen älskar den här höstens trender. Naturnära material med detaljer som fjädrar, skinn och mocka. Samt att guld gör sig så fint till höstens trendfärger, tan, taupe, cognacbrunt, bordeauxrött, smaragdgrönt, orange, plommonlila och petroleumblått. Gärna blandat i alla möjliga härliga etnomönsters kombinationer som i min nya snood.

Jag gick även förbi Gina Tricot där jag hade ett presentkort och köpte 2 par jeans. Har letat som en tok efter snygga stuprörsjeans i mörkblå som sitter bra. Problemet har ofta vart att de korvar sig i benen. Har ju länge gillat jeansleggings eftersom de sitter superduper tight över ankeln vilket jag tycker är bra när man har ankelboots på sig men problemet med dessa är att man inte kan ha skärp eller linne istoppat utan att det se konstigt ut. Ja jag vet i-lands problem men jag har börjat gilla det här med att ha skärp som detalj samt ett lite pösigare linne som man stoppar in i linningen.




Well, well nu ska jag teckna lite tror jag. Ha en superfin lördag kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails