söndag 30 oktober 2011

Maskerad 2011

Idag åkte Johanna, Johan och Tuva hem. Det känns väldigt tomt här igår efter dagarna som de vart här.. Jag får alltid en klump i magen när vännerna och familjen från Stockholm skiljs åt. Men igår var det maskerad och alla var glada. Jag var snövit som ni kanske ser. Sablans vad jobbigt det är med peruk, den hamnade på sniskan var och varannan minut, hehe:) Men det var en rolig kväll med många skratt (speciellt framåt småtimmarna när det kollades in u-tube klipp:))

Rudolf var där
Cowboyen fick ett litet psykpryt mitt i partyt:)
Lillasyster Vampyr
Det var häxor, gravida nunnor och dödingar i vår soffa
Audrey Hepburn hittar något väldigt konstigt på A knight to Remember
Audrey Hepburn tar ett bloss
Syster vampyr och Snövit

Syster yster var lite hungrig
Det fanns även smurfar på festen

Snövit med sin prins:)

Johan, Johanna, Tuva och Tobias
Gravid nunna
Audrey och Catwoman har ett viktigt samtal
Tack alla för en fin fest!
Hoppas att även ni hade en trevlig Halloween:)

2 kommentarer:

  1. I know, det var ju till Nelly jag åkte väldigt mycket förr och det kndes konstigt att idag åka till Borås och inte gå på möte/plåtning hos nelly haha.

    SvaraRadera
  2. men grattis gumman vad roligt!
    jag är inte så ledsen dock för att jag inte åker dit längre...frågan är om de är det när allt blev som det blev..haha

    kram söt!

    SvaraRadera

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails