söndag 27 november 2011

Nu är det jul här i vårt hus

eller i vår lägenhet rättare sagt. Åh vad jag älskar juletid! Och det bästa med i år är att det är rätt värmt vilket jag tycker är så skönt. Ishalka och -15 är det värsta jag vet med vintern. Det får gärna snöa på julafton men sen vill jag inte ha mer snö.

Idag har vi julpyntat. Klätt vår minigran, lyssnat på julmusik, satt upp nyinköpta julgardiner, satt ut kransen på dörren och pyntat i lägenheten bla med ljusdekorationen som ni ser på fotot. Den fyndade vi på Östhjälpen förra veckan. Jisses vad julpynt de har där. Tror att jag ska dit en sväng nästa lördag och shoppa lite mer julfint till hemmet, Snart är det dags för varm glögg med pepparkakor och lussekatter, bättre 1:a advent än såhär kan man inte få:)


Jag hoppas att ni alla läsare får en mysigt 1:a advent:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails