torsdag 10 november 2011



Hej kära läsare,

Det var ett tag sedan jag skrev. Har blivit väldigt glest mellan inläggen. Men det finns en anledning till detta. Faktum är att själva anledningen till att jag började blogga var för att åstadkomma det som jag ska berätta för er. Åtminstone till viss del var det så.

Jag har alltid älskat att teckna, illustrera och skapa. Och drömmen har alltid funnits att få jobba med just detta. Att försörja på på min hobby. Äntligen har jag fått den chansen och jag är verkligen glad och tacksam för det:) I två månaders tid har jag praktiserat på nelly.com och jag har lärt mig massor, haft kul, gått upp tidiga morgnar, vart stressad, lärt mig mycket mer,  vart sjuk, lärt mig ännu mer, stressat lite till och lärt mig desto mer. Förra veckan fick jag reda på att jag fått en timanställning till nyår och nu gäller det att visa vad jag går för så jag har chansen att stanna kvar. För detta är verkligen toppen!

Fortsättningsvis kommer bloggen hamna lite i skymmundan. Jag har helt enkelt inte tid. Men jag ska försöka att skriva något inspirerande och intressant mellan varven.
Men vill ni se något jag gör så signa upp er på nellys tjejnyhetsbrev (skrolla er längst ner på sidan, skriv in mailadress och kryssa i vilket eller vilka brev ni vill prenumerera på) som kommer ut en gång i veckan. Jag har ett litet finger med i det grafiska där:)


1 kommentar:

  1. Gud vad kul! Grattis! Håller tummarna för att allt går toppen! Vi får träffas nån helg och fota som du sa. ;)

    SvaraRadera

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails