söndag 29 juli 2012

Magiskt!

Igår kväll tillbringade jag och hjärtat kvällen på ullevi tillsammans med över 66.000 andra. Det var nämligen självaste mr Springsteen som spelade. Det var grymt bra! Och jisses vad länge han spelade.. 3.40! Och tydligen gällde "andra dags" - regeln även på denna konsert enligt tidningarna. Tur att vi inte fick biljetterna till på fredagen då som vi först ville. Nåväl det vart en magisk musikafton när (förmodligen) musikvärldens fräschaste 60+are intog Ullevi igår kväll. Tack hjärtat som bjöd mig på detta:D


Här är låtarna som spelades:

1. Who'll stop the rain
2. The ties that bind
3. Out in the street
4. Downbound train
5. I'm going down
6. My Lucky day
7. Lost in the flood
8. We take care of our own
9. Wrecking ball
10. Death to my hometown
11. My city of ruins
12. It's hard to be a saint in the city
13. Frankie
14. The river
15. Because the night
16. Lonesome day
17. Hungry heart
18. Shackled and drawn
19. Waitin' on a sunny day
20. Where the bands are
21. Backstreets
22. Badlands
23. Land of hope and dreams
Extra:
1. Thunder road
2. Born in the U.S.A.
3. Born to run
4. Ramrod
5. Dancing in the dark
6. Tenth avenue freeze-out
7. Jungleland
8. Twist and shout


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails