söndag 6 januari 2013

Det bästa med 2012

Eftersom jag legat nedbäddad i flera dagar, frossandes och/eller svettandes i feber så har jag inte haft ork att göra en årsresumé av de bästa från året som gått. Förra året blev det en tillbakablick på alla mina illustrationer, men tråkigt nog har jag inte haft tid eller ro för att illustrera särskilt mycket detta år. Det har nog egentligen bara blivit två illustrationer till Nelly Magazine.

Bästa händelse: När Tobias friade den 17/8-12 ❤
 

Bästa resa/resor: London, Hawaii & nyc. (Det är svårt att välja favoriten här men jag måste nog säga att Hawaii vägde tyngst ändå)


Bästa sällskap: Okej med risk för att låta cheesy så måste jag säga att varenda gång jag går umgås med mina nära och kära så är det svårt att säga vem av dem som är de bästa sällskapet. Alla är bäst helt enkelt:)
  http://distilleryimage7.s3.amazonaws.com/3f4432b0cdde11e1b74c22000a1e8b9c_7.jpg
Bästa bakverk: Very Raspberry Cake ;)

Bästa biofilm: The Hunger games (eller Breaking dawn part 2)

Bästa biosällskap: Johanna, när vi såg Breaking dawn part 2.
Bästa bok: The Hunger games
Bästa tvserie: The River
Bästa godis: Godiset i VIP salongen på SF Bergakungen.
Bästa musikal: Dirty Dancing
Bästa köp: Ipone 4s
Bästa resesällskap: Modemagasin
Bästa DIY-project: Dipdye shorts

Bästa modetrend: Minnetonkas


Bästa konsert: Bruce Springsteen på Ullevi

Bästa citat: "Always be yourself unless you can be a unicorn, then always be a unicorn."

Bästa app: Instagram (eller bloglovin)

Bästa familjedag: Midsommarafton


Bästa present: Svårt att välja vilken, så jag väljer tre st. Egensjungen countryskiva från syster, mintgrönt dödskallearmband från Nora samt säkerhetsnålarmband från Lorentzo.


Bästa Huh? Vad hände där? När Tobias bakade Macaroons...


Nu håller jag tummarna för att 2013 blir minst lika bra som 2012. Men det vankas ju bröllop till hösten så det kommer förmodligen till och med bli snäppet bättre:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails