lördag 16 februari 2013

Beautiful Creatures

Jag är bra nyfiken på denna serie; Beautiful creatures då jag hört mycket gott om den. I dagarna har filmatiseringen av den först boken premiär och jag vill gärna se den efter att ha läst böckerna först. Det hade garanterat blivit ett klick hem idag om den häftade samlingsutgåvan på engelska funnits i lager på adlibris eller cdon. Dock får jag hålla ut lite till men lagt dem på bevakning. Jag vet att detta är klassade som ungdomsböcker men tänker ge den en chans då jag älskade The Hunger Games samt Twilligt saga. Jag håller även mitt nyårslöfte som är att endast lästa engelska böcker detta år (dvs om de inte är svenska som är originalspråket).


Har ni läst dem? Vad tycker ni?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails