söndag 3 februari 2013

Shoe crush

Det fanns en tid då jag inte alls gillade Jeffrey Campbells Lita skor men två par senare är jag fast. För mig är det den ultimata skon. Sköna, snygga och finns i massor av fina varianter. Just nu är jag super sugen på att klicka hem Lita Buckle shoe som jag haft en shoe crush på sedan jag såg dem på kontoret i vintras. Nu har de äntligen släppts i butik. Dock kunde det inte vart ett sämre tillfälle för mig då jag står inför en massa trista men viktiga utgifter. Får gå igenom ekonomin igen och se om jag kanske kan få ihop det för då blir det nog ett köp.


Är inte bilden med skorna fantastisk? Du hittar hela editoralen i senaste Nelly magazine som medföljer utan kostnad vid varje köp.

1 kommentar:

  1. Dom var jätte snygga.
    Påminner om mina Underground kängor jag hade en gång i tiden ;)

    SvaraRadera

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails