torsdag 5 juni 2014

My new love - Mulberry Alexa

Efter en intensiv, fantastisk och alldeles alldeles underbar resa till London har jag sakta kommit tillbaka till det normala vardagslivet med jobb i fyra dagar och intensiv träning. Jag firade min 30-års (wooha, hur gick tiden såhär fort??!!) dag i ett regnigt men som alltid lika trevligt London. Har precis (men knappt) lyckats smälta att jag numera är stolt ägare av den vackraste väskan i världen, nämligen en Mulberry Alexa, my god! Som min älskade familj och vänner skramlat ihop för att ge mig. Det är förmodligen den vackraste och dyrbaraste materiella ägodelen jag har. Det har vart min drömväska sedan jag såg den för första gången. Tydligen är min väska en nyutgåva med vackert bleka guldetaljer och mjukaste skinn av buffalo (!) döpt efter den ikoniska fashionistan Alexa Chung. I LOVE YOU! Tusen tack för denna fantastiska väska ni alla som var med och gav mig den.

http://3.bp.blogspot.com/-bi6yv2qZ3us/TzWOjy3wW5I/AAAAAAAAH90/N6TewsiUqSM/s1600/signature2012.png

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails