måndag 8 juni 2009

Längtan efter shopping

Åh vad jag vill ha hela tiden, ha ha ha! Jag är en ha människa för tillfället. Men jag vet att jag inte har ett rött öre till något annat än mat för tillfället. Har till och med behövt låna pengar till klippning (har inte klippt mig sen i dec) Urk. Jag börjar jobba den 17 juni. Det ska bli så skönt! Och snart åker jag upp till Stockholm igen och då kommer tiden gå lite snabbare. Måste jobba på nu om jag vill ha råd att åka till nyc senare iår.

Har gjort en önskelista över saker jag vill ha nu när det är rea på h&m´s hemsida. Det är ganska skönt ibland att göra ett dreamboard över saker man vill ha. Den vita skinnjackan i bikermodell är favoriten. Var inne för 5 min sen och la en strl 34 i min dröm-varukorg och sen tog jag bort den och så gick jag in igen och då var den slut! Populär? Jodå. Men jag har redan en massa jackor. Så hoppas den köparen får mycket nöje av den, det skulle jag haft...



Nä nu ska jag ta och kolla på satc för lite gladkickar. Det är det bästa sättet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails