måndag 6 december 2010

Lucka 5: Detta är kärlek


Idag blir det hela 2 lucköppningar
eftersom Jag hamnade i tåget från Stockholm som spårade av rälsen vid herrljunga igår så när jag kom hem var jag så trött att jag glömde ställa min klocka och försov mig så jag antar att ni förstår att bloggen var det sista jag tänkte på. Men here it comes!:



Love is..

Kärlek för mig är så mycket.
Det är Kärleken till min familj. Kärleken till mina vänner och Kärleken till skapandet. Jag ser mig själv som en kärleksfull person, som bryr sig om sina medmänniskor. En riktig blödig en som inte har problem med att visa uppskattning eller ge komplimanger. Tråkigt nog så är folk rätt misstänksamma mot min typ av personlighet. Vissa tycker att jag är en inställsam tönt, andra får säkert för sig att jag är en falskspelande lismande typ. Vilket verkligen inte är sant. Jag tycker att välden är alldeles för otrevlig och kall där pengar och kändisskap definierar vårt värde och att visa uppskattning för människor jag både känner väl och inte känner väl är mitt sätt att försöka göra världen en liten trevligare plats att leva på. Så får ni en komplimang av mig kan ni vara säkra på att jag menar den från botten av mitt hjärta.

För några dagar sedan kom mitt hem med en rosa, ipod nano till mig som jag önskat mig så länge. Även det ser jag som kärlek:) Men finast är egentligen tanken. Hade han gett mig en plast dummie ipod och sagt att "om jag haft råd" hade jag ändå blivit glad (Jag hade ju ändå "stulit" hans ipod på semestern;P)

(För att hålla dig á jour med vad jag kommer att skriva om kika här)

(foto: jag)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails