söndag 9 januari 2011

Bullterrier och cupcakes

Igår var jag på middag med några vänner. Cissi har precis fyllt 22 och jag passade på att göra ett litet kort till henne. Hon älskar bullterriers och har en egen som är så himla söt. Jag har sedan länge lovat henne att teckna en bild på Sonja och jag passade nu på att se till att göra det.


(klicka för större bild)

Presenten var en söt liten spargrisen i porslin som jag hittade i sista minuten på flygplatsen i Bangkok. De hade otippat nog en liten butik med hundtillbehör och kuriosa där. De hade en massa fina saker för hundälskare. Jag älskar omslagspapperet. Det är så jag och Cissi. Cupcakes och rosa för hela slanten. Att göra kort och paket till Cissi gick helt i min smak då jag älskar just rosa och cupcakes:)



1 kommentar:

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails