söndag 9 januari 2011

The wind beneath my wings

(snodde titeln från Linda) Titeln låter lite som en rocklåt. Me like. Denna stil är verkligen så långt ifrån jag. Haha. Linda sa hela tiden åt mig att jag skulle se argare ut. Haha. Jag såg tydligen för snäll ut. Komentarer som "Se argare ut" och "Inga leenden" "du ser för snäll ut" domninerade igår. Haha. Men det blev bra. Jag tycker jag ser riktigt farligt ut med kolsvart sotning och blött hår. Dock ser utväxten förj*vlig ut. Måste slinga mig snart. För att se bilderna Linda tog på mig i somras klicka här (jag har uppdaterat inlägget med fler bilder från den sessionen).


(Klicka för större bild)

Ps. Om du vill bli fotad av Linda har kan du kika på hennes hemsida photomagix.se för kontakt och priser. Du kommer inte ångra dig!


© Alla bilder är tagna av Linda Lundquist och får inte kopieras och användas på något sätt.


1 kommentar:

  1. Haha vet du varför titeln låter som en rocklåt...? För att det är en rocklåt. Haha. :D
    Hoppas inte du tyckte att jag körde med dig och försökte få dig att se arg ut. Haha. Men det blev ju också supersnyggt! :D

    SvaraRadera

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails