fredag 14 januari 2011

Film mys

Idag har jag gjort absolut ingenting, och det är underbart! Eller jo förresten jag har kollat på bra film och mer ska det bli.



Jag såg precis klart My life in ruins. En mysig film som gjorde mig extremt sugen på att åka till Grekland. Det vart en riktig feel good film med vackert foto. Efter en kort promenad (måste fylla på med dagsljus) ska jag se antingen allt om min mamma, Me you and everyone you know eller coco avant chanel . Ikväll blir det till att se Winters bone som jag har höga förväntningar på. Det ska tydligen vara en av de bästa filmerna detta år.





Jag vill även passa på att rekommendera Before Sunrise. En av de mest äkta filmer jag sett. Filmen är visserligen gjord 1995 men samtalsämnena känns ständigt aktuella och handlingen i filmen är tidlös. Är man sugen på att veta vad som hände sen kan man se Before Sunset som gjordes 2004 men det är ingen nödvändighet. Jag tycker den saknar lite av magin från den tidigare filmen.

(bilder: google)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails