söndag 2 januari 2011

Pieces of Thailand

Så var man hemma igen. Jag fryser. Nu börjar allvaret igen. Men det är med ett leende på läpparna jag går till skolan imorgon.. för jag har minnet av vågor som slår mot stranden, sandiga fötter, en watermelon fruitshake i solnedgången, saltvatten smak i munnen och doften av solkräm. Det känns faktiskt som jag drömt allt. Men varje gång jag ser mitt ansikte i spegeln och ser alla nya fräknar och ett någorlunda solbränt ansikte så vet jag att jag var i Thailand för bara en dag sedan.. Åh underbara land!



Bilder och mer berättelser från Thailand kommer upp i dagarna. Nu ska jag krypa ihop i soffan med och kika igenom alla fotografier (det blev runt en 2000 st) sen blir det film så länge som mitt jetlagade huvud tillåter. Jag hoppas att ni alla haft en fin jul och ett roligt nyår.

(Foto: jag)


1 kommentar:

  1. Åå är du hemma nu! :D Såå sjukt avis på dig. Kul att du gillar mina bilder. ;) och jag håller inte med dig om allt du sa ;) men jag ska inte göra några dumma bortförklaringar (som du kallar det) ;) Haha.

    SvaraRadera

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails