måndag 3 januari 2011

Sweet shopping

Idag efter skolan tog jag en tur på stan. Jag har ju missat hela mellandags rean eftersom jag var i Thailand då och tänkte att jag kanske kunde hitta något fint ändå. Först var jag förbi Zara (som jag endast handlar på när det är rea, ordinarie pris är lite för dyrt enligt mitt tycke) som brukar ha riktigt bra rea med snygga plagg. Jag tror faktiskt att alla mina snyggaste favoritplagg kommer från Zaras rea. Jag hittade en fin, randig tröja med ett mockaskärp i midjan samt en röd/blå rutig tunika med tillhörande brunt skärp för 350 kr.

Sen svängde jag förbi Cubus där jag hittade detta söta cupcake läppglans, sen blev det Lagerhaus (I ♥ Lagerhaus) där våren stod i full blomm med pasteller, prickar och söta kakmönster. Jag kunde inte låta bli att köpa denna fina bricka samt en matchande kökshandduk och skedar. De kommer att bli perfekta till sommarens milkshakes och smothies.




Har ni hittat något fint på rean?

(Foto: jag)


1 kommentar:

  1. Hur sött som helst ju! :D
    Vill se dina kläder med ju!

    Jag är glad att du är hemma igen! Hoppas verkligen du kommer i helgen så jag får krama och pussa på dig Syster!

    SvaraRadera

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails