torsdag 20 januari 2011

Soap and Glory



När jag var i Thailand hittade jag skönhetsprodukter i riktigt fina förpackningar. Och för mig är fina förpackningar något som verkligen ger mig "måste ha" - begär . Det måste ju matcha fint i badrumshyllan:) Soap and Glory är ett exempel på skönhetsprodukter som får mig såld. Med sina fyndiga texter och bilder på kvinnor i retromiljö på förpackningarna vill jag bara fylla hela badrummet med dessa.


Jag skulle älska att få ett sånt här fint gift set!



Fyndigt i fin förpackning!



De har även roliga gift sets för män.

Jag har dessvärre inte hittat dem i Sverige. Men man kan beställa hem några av produkterna från asos.com (med fri frakt!) annars finns de i England på Boots. Om ni har sett dem i Sverige får ni gärna kontakta mig med en kommentar:) Annars blir det till att köpa med mig hela sortimentet när jag åker till London i vår:)

2 kommentarer:

  1. men åh åh vill ju ha alla produkterna! just för förpackningarna!!

    SvaraRadera
  2. Älskar rosa, perfekt:)

    PS passa på och tävla om unika smycke på min blogg http://www.accessoeramera.nu/2011/01/tavling-valj-ett-smycke.html

    SvaraRadera

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails