onsdag 5 januari 2011

Våren 2011´s Must Have

Precis såhär vill jag klä mig till sommaren och våren (om vädret tillåter). De brunbrända benen har jag, nu fattas bara värmen. Vilket är för tidig att önska just nu. När har våren någonsin kommit i Januari?

<------ Leopard är hett, hett, hett! Passar perfekt med dessa skor jag köpte från nelly i sommras. Kornblått är ju bara så fint till solbrännan. De romantiska detaljerna är pricken över i:t.

<------ Jag letade land och rike i Thailand efter en vit, långklänning (jag hittade ingen jag gillade) bara för att finna den perfekta när jag kom hem på h&m för 199 kr. Armbandet är precis min stil, bohochick. Skorna är sådär snyggt retro som jag bara älskar!

<------ Blommigt, ljuvt och bardotrutigt fungerar alltid under sommarens varmaste dagar. Åh vad jag längtar efter att få komma ut på beachen igen! Trots att det bara var en dryg vecka sedan jag badade i andaman havets turkosa vatten..

1 kommentar:

  1. Svar: Blää jag har för dåligt tålamod för att teckna :(
    Vill du fota på fredag? logga gärna in på msn om du har tid. :)

    SvaraRadera

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails