torsdag 17 februari 2011

Filmkväll

Ikväll blir det film med mitt :) Vi ska se The fighter. Jag är ett stort Christian Bale fan så jag har höga förväntningar på denna film.



På tal om film. Jag var inne på feber.se och såg att det kommer inte mindre än 27 uppföljare detta år! Jisses! Här är de som jag vill se:
  • Cars 2,
  • Diary of a Wimpy Kid 2: Rodrick Rules,
  • Happy Feet 2
  • Hoodwinked Too! Hood vs. Evil
  • Kung Fu Panda 2
  • Sherlock Holmes: The Book of Shadows.
  • Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked,
  • Transformers: Dark of the Moon.
  • Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
  • Scream 4
  • The Twilight Saga: Breaking Dawn (Part One).
  • Puss in Boots,
  • X-Men: First Class
  • Harry Potter och Dödsrelikerna: Del 2

Årets höjdpunkt är självklart den avslutande delen av Harry Potter och Dödsrelikerna. Jag både vill och inte vill se den, eftersom det är slutet på allt nu. Jag har vuxit upp med dessa underbara böcker och på äldre dar sett alla filmerna. Jag kommer att sakna att ha nya filmer att se fram emot nu när både bok och film är avslutade.
Det ska även bli intressant att se Cars 2 från Pixar. Jag som avskyr allt med bilar älskade första filmen. Då har verkligen skaparna lyckats.
Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides kommer att bli kul att se, alltid lika underhållande och snyggt gjorda.
Det kommer även att bli spännande att se The Twilight Saga: Breaking Dawn. Jag tycker att den först filmern var sorgligt dålig men sen läste jag böckerna och gav filmerna en chans till. Jag är fortfarande inte hooked men kanske är jag för gammal för dem? Nåväl har man börjat kolla vill man ju se hur de avslutar dessa populära filmer.

Vilka filmer längtar du efter att se uppföljarna till i år?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails