söndag 13 februari 2011

Shoeshopping and other drugs

En flickas bästa vän är ett par nya skor, enligt mitt tycke:) Igår blev det ännu ett par kilklackar för min del. Det vart ett par ljust beigea som kommer passa fin fint när isen smält bort och de sydliga vindarna drar över landet och göra allt grönare och varmare. Fam köpte sig två par och vips så fick vi alla skor lite billigare på sko punkten.

Kvällen tillbringade jag med lilla syster. Vi såg på Love and other drugs och var vakna lite för länge så idag är jag så trött att jag känner mig bakis trots att jag bara drack vatten igår. Men det är så mysigt att träffa henne och äta popcorn och bara prata om allt och inget.



Nu ska jag ut på långpromenad med Catta och vovven. Det ska bli skönt. Det är så vackert väder. Igår mätte min mammas termometer hela 35 grader i solen. Optimistiskt värre! Fast sen är den ju i solen hela tiden. Nu har den sjunkit när solen gått bakom huset. Men trots all snö är det vår i luften! Jag längtar så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails