tisdag 31 maj 2011

Helgens outfit 28 maj 2011

Jag har inte skrivit om någon outfit jag haft på mig på hela detta år. Så därför får ni hela 2 stycken idag. Iofs tycker jag detta med dagens är lite småfånigt, men blir ju själv inspirerad när andra lägger ut vad de har på sig. Jag är ju en flitig besökare på bloggen Sea of shoes och Style copycat två bloggar som alltid bjuder på inspirerande bilder. Men kanske beror det på att jag inte känner att jag är så inspirerande till vardags då jag mestadels är osminkad och inte har ork att fota mig själv med ett glatt leende med perfekt fönat hår eller i en konstnärlig pose där jag står på huvudet med benen i spagat och samtidigt ser ut som one million dollar.



Jag har på mig:
  • Hatt, Kappahl
  • Kavaj, H&M
  • Jeggings, Veromoda
  • Kilklackar, H&M
  • Ring & halsband, H&M
  • Armband , Gina tricot


(Klicka för bättre skärpa)

Johanna har på sig:
  • Jacka, Gina tricot
  • Kjol, Primark
  • Pumps, Bianco

1 kommentar:

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails