tisdag 31 maj 2011

The color of giving is Pink

Tack alla söta som gav mig paket och grattade mig på min födelsedag i lördags:) Den mest otippade var herren i kassan på Handlarn på Marstrand. Jag, Johan och syster skulle handla halstabletter och Sprite och vi kom in på festligheter som ägde rum under helgen på ön och jag sa att jag fyllde år. Då springer kassören iväg en stund och när han kommer tillbaka får jag en stor ask Merci chocklad. Jag vart så glad och berörd. Vilken fin gest. Som jag skrivit tidigare, ibland är det inte så illa att fylla år:)


Av Johanna, Johan, Lina och hennes familj fick jag en platt/locktång i rosa med coolaste designen. Av Johanna fick jag inslaget i ett fint paket med cupcakes på, även en sovmask (jag sover bäst med en sån när jag sover borta) med swarovski stenar på, ett neonrosa nagellack från chinaglaze (syster är trött på att se mina naglar gör sönder pga alla dåliga nagellack jag använder) och ett rosa USB-minne med alla bilderna från resan till London tidigare i maj. Av Johan fick jag även ett par rosa solglasögon. (Helt perfekta! Jag har suktat efter ett par rosa i denna modell ett bra tag nu). Av ♥´s föräldrar fick jag presentkort på Gina tricot (jag gillar alltid att få presentkort:)) Av fick jag ett par easytone promenadskor från Reebook (jag promenerar ofta så detta var perfekta att få i present) Av lilla mamma fick jag en fin vit hatt (ej med på bilden) och en somrig tunika med blå paisleymönster (ej med på bilden) samt att hon ordnade så vi alla kunde fira min födelsedag på Marstrand:)

Nu längtar jag efter midsommar då jag får träffa min älskade familj igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails