tisdag 31 maj 2011

Min frukost

Idag består min frukost av detta. Men självklart tar jag bara enligt rekommenderad dos. Mediciner är egentligen något jag inte vill använda utom när jag verkligen behöver det. Kroppen måste få lösa lättare infektioner som förkylningar själv. Men detta är en krissituation. Jag har redan missat två superduperviktiga dagar i skolan inför utställningen och imorgon måste jag gå. Det finns inga ursäkter. Nu ska jag krypa ner i sängen igen och sova bort den här elaka förkylningen. Men först en kopp av mammas special.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails